Jedzenie na dowóz
576 000 796

Darmowa dostawa w promieniu 3 km....

Sprawdź dokąd dowozimy

Ranch Blog

10 sposobów, na doskonałe relacje ze swoim dostawcą

Dostawa
10 sposobów, na doskonałe relacje ze swoim dostawcą

Może nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale gdy twoje zamówienie na jedzenie opuszcza restaurację, trafia w ręce jednej z najważniejszych osób w twoim życiu. W bardzo bezpośredni sposób osoba niosąca twoje jedzenie odpowiada za upewnienie się, że jesteś nakarmiony.

Nawet jeśli twoja interakcja z nim trwa tylko tak długo, jak potrzeba,  przyjaźń z dostawcą to najlepszy sposób na zagwarantowanie dobrej obsługi z restauracji w przyszłości i terminowego zamówienia.

Cokolwiek stanie się na wycieraczce twojego mieszkania, zostanie zapamiętane. 

10 sposobów, na doskonałe relacje z dostawcą :

1. Pokaż, że troszczysz się o ich dobre samopoczucie. Najlepszym sposobem jest zadzwonić, co najmniej cztery lub pięć razy po złożeniu zamówienia, i poprosić o bezpośrednią rozmowę z osobą odpowiedzialną za dostawę. Powiedz, że właśnie zamawiasz i pytasz o konkretną godzinę przyjazdu. W ten sposób możesz zadzwonić na policję i zgłosić ich zaginięcie, jeśli zamówienie się spóźni.

2. Upewnij się, że masz odliczoną dokładną kwotę
Prawdopodobnie chcą mieć monety dla ludzi, którzy nie są tak troskliwi jak ty, więc jeśli możesz dać im kilka złoty w całości czy w groszach, docenią to.

3. Daj znać, jeśli coś jest nie tak. Dostawcy to koniec linii kontroli jakości w każdej restauracji. Jeśli nie poprosiłeś o pikle i są pikle, nie mów im. Wyjmij jedzenie z torby i pokaż je. W ten sposób naprawdę zrozumieją.

4. Niech także cieszą się wieczorem. Dostawcy żyją w takim świecie, w którym nie mają czasu, aby zwolnić i docenić otoczenie. Po tym, jak zadzwonią do drzwi, daj im dobre osiem lub dziewięć minut, aby mogli się rozejrzeć. Z pewnością odejdą do następnego miejsca jak nowi.

5. Przedstaw swoje zwierzęta.  Dostawcy są miłośnikami zwierząt. To jeden z powodów, dla których dostali się do tej pracy. Masz psa? Wypuść go. Jeśli masz mniejsze zwierzątko, takie jak fretka lub wąż, 😂 zabierz je ze sobą, kiedy odbierasz zamówienie. Z pewnością będą chcieli mieć szansę na zapoznanie się. 

6. Czy są na rowerze? Pochwal ich za to. Jazda rowerem jest oczywistym wyborem dokonanym ze względów ekologicznych. Chciałbyś też zezłomować samochód, ale jest tak wielka presja, by go zatrzymać.

7. Są tam, aby się uczyć. Każda osoba dostarczająca, która nie mówi dobrze po angielsku, jest tam, przynajmniej w części, aby podszlifować swój język. Przygotuj kilka fiszek i przeprowadź quiz. Będą ci dziękować w swoim ojczystym języku.

8. Jeśli zamówisz w jednej restauracji dużo, po prostu daj napiwek raz na koniec miesiąca. Nikt nie potrzebuje kieszeni pełnych moniaków. Poczekaj tylko do 30 i daj im 10 zł.

9. Dzielenie się historiami buduje poczucie koleżeństwa. Jeśli pewnego lata pracowałeś w firmie swojego ojca i dostarczałeś ludziom kawę, to jesteś taki jak oni! Powiedzenie im o tym jest świetnym sposobem na pokazanie, że naprawdę ich rozumiesz.

10. Jeśli dostawa spoźnia się 30 minut, jesz za darmo. To więcej niż slogan Indii Domino. To była niepisana zasada w społeczności osób dostarczających przesyłki od pokoleń. Pokazanie jej znajomości włączy cię do ich wspólnoty na całe życie. Jeśli Twoja żywność spóźni się 30 minut, odmawiaj zapłaty osobie, która ją dostarczyła. Może krzyczeć na ciebie, ale będzie miała na myśli jedno słowo: szacunek.

Uwaga: powyższe rady radzimy traktować z lekkim przymrużeniem oka i na własną odpowiedzialność! 😛

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *